RSS Feed

Er ovne som mobiltelefoner?

Jeg har som udgangspunkt et primært krav til min mobiltelefon og det er at den skal være en god telefon. Det kan man måske synes navnet ligesom indikerer ikke er et absurd ønske, men jeg tror alle der har ejet en smart phone godt ved at det skal man sgu ikke forvente af sin telefon.

Derfor er jeg også lidt bekymret over min nye ovn. Altså den ligner en ovn og den har tilbehør som en ovn, men den er åbenbart 8 ovne i en. Jeg nævner i flæng

  • 4D-varmluft (hva fanden er det?)
  • Over-/undervarme
  • Varmluft eco
  • Varmluft/impulsgrill (betyder det at den kan finde på at spontan grille?)
  • Grill, stor flade (udvider ovnen sig så?)
  • Pizzatrin (er det en trappe hvor trinnene er lavet af pizza?)
  • coolStart-funktion (1. hvad er det? 2. hvorfor staves det med lille c og stort S?)
Jeg vil egentlig bare gerne vide hvordan jeg luner et par pitabrød?
About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Pingback: Update på den der ovn | Duckysrapping

Skriv et svar

