RSS Feed

Prøv det, prøv det…nu med duft

De der er så gamle, de kan huske da TV2 begyndte at sende og vi fik reklametv i Danmark, kan sikkert også huske, den helt utroligt dårlige og pinagtige, reklamer for Always Ultra, med slutreplikken ”Prøv det, prøve det”.

Jeg har aldrig været særlig glad for Always bind. De er alt for syntetiske til mig, så jeg føler jeg sveder, når jeg bruger dem. – Ikke lige en fornemmelse jeg har lyst til at supplere med oveni menstruationshalløjet. Så kan jeg på nogen måde undgå det, bruger jeg alt andet end Always.

Forleden var der et par prøver med i Matas gratisblad ”SKØN”. Og da det faldt sammen med den tid på måneden, så prøvede jeg alligevel et af Always nye ekstra hygiejniske bind (eller hvad pokker de nu kalde dem). Det ekstra hygiejniske består i de har hældt en vaskepulveragtig parfumeduft i bindet.

For at sige det lige ud, så følte jeg mig på ingen måde ekstra hygiejnisk. Jeg følte mig lige som altid med Always, svedig og klistret med en strejf af bekymring over at proppe parfume i skridtet.

Så det bliver en tommelfinger ned ad herfra.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Heller ikke noget, der ville få mig op at ringe med parfume i hygiejnebind. Herovre har de taget den skridtet videre og tilsat parfume i Pampers-bleer. Hvilket ikke gør at lortelugten forsvinder, skulle jeg hilse og sige, men derimod blandes lugten bare med en klam syntetisk “duft”… – for slet ikke at tale om det yderst tvivlsomme ved at påføre en lille lækker babynumse en ble propfyldt med parfume!

    Svar

Skriv et svar

