RSS Feed

Nu slutter sidste sommer

Jeg vil ikke kalde det en guilty pleasure, men nok nærmere en fimmel. Er ikke en gang sikker på, jeg kan afskrive fimmel som et jysk ord, men lige om lidt er du helt med på, hvad det betyder.

En fimmel er sådan noget man gør, fordi det gør man bare.

Jeg har en fimmel med, at den sidste gang jeg har taget neglelak på tæerne om sommeren, så lader jeg det sidde, indtil det forsvinder af sig selv. På den måde føler jeg lidt, at sommeren ikke helt har forladt mig.

Ja, I know, men det var det jeg sagde, det er en fimmel.

Den sidste rest af sommer, aka den pedicure jeg fik lavet i Boston i august, hænger nu fast ikke med det yderste af neglen, men med det yderste på neglen. Så jeg tror, vi kan konkludere, at om ca. 1½ uge så slutter sommeren 2014 officielt.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Hahaha. Ja det er lidt en fimmel. Dog begynder jeg allerede efter nytår med at male tåneglene igen. Der trænger jeg altså til lidt farve spræl.

    Svar
    • Birgitte jeg ved ikke hvad der sker, men jeg kan simpelthen ikke få lov at kommentere på din blog. Så håber du ser mit svar her. Super sejt radiointerview!

      Svar
      • Tak D 🙂 jeg har kommentargodkendelse på… kan det være det, der driller? Men generelt er Blogger og WordPress ikke gode venner, så teknikken spiller ikke altid. Kh B

Skriv et svar

