RSS Feed

Nytårsforsætter der virker

Det er godt nok ved at være noget tid siden det var nytår. Så mon ikke det betyder, det er ved at være omkring nu, at det går op for folk, at deres forsætter så heller ikke holdt i år?

Jeg laver ikke nytårsforsæt. Jeg har i forvejen så mange ting jeg ikke liiiige får gjort, så der er ingen grund til at have nogen ekstra, bare fordi det er nytår. Til gengæld bestræber jeg mig dagligt på at være et godt menneske og være god mod andre. Om det så lykkes må andre bedømme.

En af mine veninder har lavet nytårsforsæt i år.

Hun har måttet erkende, at hun køber lidt rigeligt bland-selv-slik henne i kiosken og lidt for jævnligt smutter forbi pizzamanden overfor efter en pizza nr. 18.

Så i år har hun lavet et nytårsforsæt, for det kan jo ikke blive ved med at gå. Og tænk sig, hun har holdt det!

Ja nu skal du ikke sidde og tro hun har været så dum, at hun skal stoppe med at komme hos pizzamanden og i kiosken. Nej, nej. Det er et meget bedre nytårsforsæt.

Fremover skal hun komme en ny slags slik i posen samt supplere nr. 18 med en calzone en gang i mellem!

P.S. Husk det er i morgen jeg trækker lod om et gavekort på 200,- kr til Jensens Bøfhus

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

