RSS Feed

Fredagsforkælelse

Var det bare mig der syntes det føltes lidt som forår i går?

Nå det skulle jeg så ikke have sagt, for i dag da føles det da bare som træls vejr!

Heldigvis så kommer smølfeveninden på langt weekendbesøg, så den mentale sol kommer i hvert fald til at skinne.

Er du ikke så heldig at have en smølfeveninde, der kommer og spreder solskin, kan du lægge et lod i skålen og se, om du så i stedet kan blive forkælet med et gavekort på 200,- kr til Jensens Bøfhus.

Du deltager ved at lægge en kommentar nedenfor. Følger du bloggen får du ekstra lodder for hvert sted du følger – husk at skrive i kommentaren hvor du følger med.

Jeg trækker den heldige vinder næste fredag.

Glædelig weekend

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

43 responses »

  1. Jeg følger og vil gerne vinde 🙂 min ældste søn ville elske en frokost der.

    Svar
  2. Deltager med et enkelt lod!

    Svar
  3. Lækker konkurrence! Jeg følger på facebook 🙂

    Svar
  4. Kasper Rørbæk Jensen

    Jeg deltager med et lod 🙂

    Svar
  5. Deltager med et lod.

    Svar
  6. Jensens bøghus skal virkelig ikke undervurderes 🙂

    Svar
  7. Jensens bøfhus går man aldrig fejl af 🙂 Jeg ville elske at kunne invitere en helt særlig person på frokost, hvis jeg skulle blive den heldige.

    – Følger dig på Blog, FB og pr. mail

    Svar
  8. Jeg følger dig på facebook og Bloglovin 🙂 Så deltager med 2 lodder.

    Svar
  9. Monica Figgé Jensen

    Jeg følger dig på Bloglovin 🙂

    Svar
  10. Haps… 1 lod til mig 😀

    Svar
  11. Karina Holse Schrøder

    Følger både på facebook og på bloggen 🙂 Ville være skønt at kunne inviterer kæresten på frokost ❤

    Svar
  12. Henriette Porsborg

    Krydser fingre. 🙂

    Svar
  13. Ville være dejligt – har faktisk aldrig været på Jensens bøfhus! 😮 Følger dig på bloglovin

    Svar
  14. Mums, hvor lækkert! Jensens Bøfhus er altid et sikkert hit. 🙂
    Jeg følger med via bloglovin’.

    Svar
  15. Det vil jeg rigtig gerne vinde! Jeg følger dig på bloglovin 🙂

    Svar
  16. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod 🙂

    Svar
  17. Jeg ville invitere min søde veninde Tina med ud at spise hvis jeg er den heldige vinder 🙂

    Svar
  18. Jeg følger både på Facebook og Bloglovin 🙂

    Svar
  19. Ja tak 😃

    Svar
  20. Deltager 🙂

    Svar
  21. Det kunne min ven og jeg godt bruge 🙂

    Svar
  22. Jeg følger på Bloglovin 😀

    Svar
  23. Jeg vil gerne deltage med et lod

    Svar
  24. følger både på bloglovin og facebook.
    x fingre

    Svar
  25. Det ville da være lækkert så skulle min datter og jeg for en gangs skyld hygge os lidt da jeg ik så tit har åd til det da jeg er på førtidspension

    Svar
  26. Jeg følger dig via feedly 🙂

    Svar
  27. Camilla Nyegaard

    Deltager gerne

    Svar
  28. Åhh ville elske en god bøf 🙂
    XX fingre

    følger dig via bloglovin

    A x

    Svar
  29. Eeej, det gad jeg da godt lige vinde 🙂

    Svar
  30. Jeg er med via bloglovin 🙂

    Og jeg glæder mig til at følge mere med.
    Har desværre ikke selv en smølfeveninde

    Svar
  31. følger dig også på bloglovin:) min veninde skal da med:)

    Svar
  32. Caroline Rødsgaard

    Åh hvor lækkert – mums! Caroline / Unwritten@live.dk

    Svar
  33. Åse Lejbølle

    Ville være dejligt – så ville jeg tage min datter med :-).

    Jeg deltager med 3 lodder: Bloglovin, Facebook og pr. mail.

    Gode hilsner
    Åse

    Svar
  34. Uh herlig konkurrence – trods Jensens måske lidt proletariske renommé er både kæreste og jeg vilde med Jensens 😀 Jeg følger dig på bloglovin 🙂

    Svar
  35. Følger på facebook og bloglovin’, samt krydser fingre og tær, så jeg kan forkæle min bedsteveninde med lidt lækker tøsemiddag ❤

    xoxo,
    Sam Madeleine Athena
    Samconradsen@live.dk

    Svar
  36. Deltager med 2 lodder, følger på BL :))

    Svar
  37. Jeg vil elske en tur forbi Jensens’!

    Svar
  38. kjerstine larsen

    følger via bloglovin og fb 🙂

    Svar
  39. Følger via facebook og bloglovin 🙂

    Fingrene er krydset.

    Rigtig god weekend.
    De bedste hilsner fra,
    Leslie

    Lesliespam89(a)gmail.com

    Svar

Skriv et svar

