RSS Feed

Kradser krisen i Hellerup?

Jeg har været i Hellerup.

Og når man kommer fra Sønderjylland, så kan man godt lidt være sådan en, der har nogen fordomme om “de der overklasseløg” fra Hellerup. Efter mange år i København har jeg dog måttet konkludere, at de jo også bare er en slags mennesker lige som os andre.

Derfor kom det da også ret meget bag på mig, at de spiser jord. – På den anden side så er folk i Hellerup vel nogen af dem der virkelig blev ramt af finanskrisen?

Nu sidder du sikkert og tænker Hvorfor tror hun de spiser jord

Jamen det tror jeg da, fordi jeg så det her skilt på Standvejen, foran noget det så ud til at være et yderst populært pizzaria.

WP4Phone_20150129174516Altså, nu er det jo godt nok ikke fordi, jeg ligefrem har lagt mig ned og slikket på Italien, men et rimeligt godt bud er, at Italien smager af jord.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

