RSS Feed

Mandag i Aalborg

Og så blev det så mandag igen. På en eller anden måde så er det bare lidt mere træls med mandag, for så er der hele fem dage til det er weekend igen.

På det seneste har jeg ønsket, jeg var i Aalborg mandag morgen. For så kunne jeg nemlig få en kop kaffe.

Det kunne jeg sådan set også få her i København, men jeg drikker ikke kaffe.

Forvirret? Ja det kan jeg godt forstå.

Hvis jeg var i Aalborg, så ville jeg drikke kaffe. I Aalborg er der nemlig en gruppe syriske flygtninge, der står møgtidligt op for at lave kaffe, som de så efterfølgende deler ud til folk i morgentrafikken. De gør det for at sige tak til Danmark og danskerne for at tage så godt imod dem.

Jeg synes, det er et skønt, livsglad initiativ og jeg tager hatten af for folk, der er i en svær situation, bruger den usikre ventetid til at gøre noget for at bringe smilet frem hos andre.

Initiativet hedder Syrian Touch Aalborg og du kan følge dem både på Instagram og Facebook.

Syrian Touch coffee and a smile i morges i Aalborg

Syrian Touch coffee and a smile i morges i Aalborg

Billedet er lånt på Syrian Touch Aalborgs Facebook side

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

