RSS Feed

Guilty pleasures #2

Mon ikke vi alle har dem, de uskyldige glæder, der ikke er noget galt med, men som vi på den anden side helst ikke vil have andre opdager? Ting som der sådan set ikke generer nogen, men som vi alligevel helst ikke vil afsløres i, for det er lidt pinligt?

Det viste sig, at der var en del, der læste om mine guilty pleasures for noget tid siden, så I kan da godt få nogen flere

* Jeg kan godt li at læse Ben & Bill comwboy romaner, men jeg ved godt det er trashy på linje med lægeromaner, (dem læser jeg altså ikke!!!) så i stedet læser jeg dem på tysk og siger, det er for at holde mit tysk ved lige. Så bliver folk imponerede

* Og nå vi nu er ved det, når jeg har alt for meget om ørene og ikke kan slappe ordentligt af, så læser jeg Barbara Cartland. (Det er altså ikke det samme, som jeg læser lægeromaner). Heldigvis kan man købe dem til Kindle nu, så der er ikke nogen der opdager det

* Når nu jeg af og til ser Schlager Box, så kan det vel ikke komme bag på nogen, at jeg ææææææææææælsker at høre Giro 413

* Jeg kan ikke tage mig sammen til at finde en balsam der passer til mit hår, så jeg får min mand til at tage balsam med hjem, fra de 5 stjernede hoteller han bor på, når han er på forretningsrejser.

Hvad er dine guilty pleasures?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. For lange bade (selv om det er dårligt for miljøet) og for mange penge brugt på dulledrej (som ofte skrevet om på bloggen)…

    Svar
  2. Pingback: Nu slutter sidste sommer | Duckysrapping

Skriv et svar

