RSS Feed

Guilty Pleasures

Mon ikke vi alle har dem, de uskyldige glæder der ikke er noget galt med, men som vi på den anden side helst ikke vil have andre opdager? Ting som der sådan set ikke generer nogen, men som vi alligevel helst ikke vil afsløres i, for det er lidt pinligt.

Sidst jeg var alene hjemme, forfaldt jeg til en af dem og det fik mig til at tænke på, hvilke andre guilty pleasures, jeg har. De fleste af dem skjuler jeg i dagligdagen og de får kun lov til at komme frem, når Ægtemanden ikke er hjemme.

* Når jeg er alene hjemme og rigtig skal hygge mig, så laver jeg kartoffelmos….og spiser den med en ske, direkte op af kasserollen

* En anden guilty pleasurer spise er pølsemix. Det består i alt sin enkelthed af pommes frites og når de er næsten færdige, kommer du mundrette pølsestykker ind i ovnen til pommes fritterne, blander rundt, varmer færdig og voila: pølsemix

* Nachos med ost, creme fraise og salsa er en anden alene hjemme klassiker. Og det gode ved de tre ovenstående retter er, at jeg stadig kan sige, at jeg selvfølgelig laver varm mad, selv om jeg er alene hjemme

* Hvis det ikke var fordi jeg lod mig lokke til at smide mine cowboystøvler, ud da jeg flyttede sammen med Ægtemanden, så ville jeg stadig gå i dem. Jeg ved godt det betragtes som dårlig stil, men jeg er vil med boots

* Nå ja og det der fik mig til at tænke på guilty pleasures. Jeg kan altså godt finde på at se Schlager Box på DK4, når jeg er alene hjemme. Og det er ikke en gang med ironisk distance, jeg synes faktisk det er smadder hyggeligt.

Hvad er dine guilty pleasures?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

8 responses »

  1. Penutbutter med ske, ost direkte fra pakken og politisk ukorrekte kunstige chokobuddinger fra Aldi.

    – Anne

    Svar
  2. Chips. Og kop-nudler. Og dårligt tv 😉

    Svar
  3. Hvad der er bedre end peanutbutter med ske er Nutella med ske. Jeg kan på ingen måde have et glas nutella i huset i længere end et par dage.

    Svar
  4. Pingback: Guilty pleasures #2 | Duckysrapping

Skriv et svar

