RSS Feed

Fredagslinket

Hvis du skal have en fantastisk pailletkjole til meget billige penge, til julefrokosterne eller nytårsaften, så er fredagslinket i dag lige noget for dig.

Jeg har fundet to flotte kjoler, i en skøn butik jeg lige har opdaget i Holland, der hedder Top Vintage. Jeg har selv købt en korte af dem og den er i den lækreste fede velour og spækket med pailletter og den sidder som smurt på. Jeg kan ikke få lov til at kopiere billedet ind på bloggen her, men til gengæld linker linket direkte ind til kjolen. Den er et fund til 50 Euro.

Den anden er en drøm af en lang pailletkjole med ciffonærmer til 89 Euro.

Billig, pailletkjole

Billedet er lånt hos http://www.topvintage.nl

Du kan købe de skønne pailletkjoler her.

Glædelig weekend

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Genialt link – seriøst der er mange fine kjoler! Og de koster jo næsten ingenting. Hurraaaa! 😀

    Svar

Skriv et svar

