RSS Feed

3 favoritter fra Sephora

Jeg har været vild med Sephora, siden jeg første gang satte mine ben der i Paris, sommeren 1996. Ekspedienterne var klædt i lange sorte frakker og med en sort handske på den ene hånd. Når de så præsenterede en vare, blev den lagt på den sorte handske. Deres varer var flot linet op og farvesorteret og det så virkelig godt ud. Der var stil over det må man sige.

Ud over der var stilfuldt, så var produkterne også gode. Som i så gode, at det nærmest var et fast kriterium for valg af feriedestination, om der var en Sephora eller ej.

Mine tre all time favoritter er

Sephoras øjnmakefjerner

Da jeg har kontaktlinser, er jeg nødt til at bruge en vandfast mascara, men af samme grund dur det ikke med øjnmakeupfjerner med olie. Desværre er der bare ikke ret mange fjernere der kan fjerne vandfast uden olie. Men det kan Sephoras og så er den endda billig 55,- kr. for 250 ml.
Sephora, øjnmakeupfjerner

Sephora Foundation primer anti-shine
Ret skal være ret, jeg har ikke prøvet så mange andre primere. Jeg lagde ud med Smashbox, som jeg ellers havde hørt var fantastisk, men jeg syntes den tørrede lynhurtigt og så bare gjorde det sværere at fordele foundation. Siden har jeg holdt mig til Sephoras. Den er rimelig i pris, nem at fordele, får min hud til at skinne mindre og den tørrer ikke for hurtigt ind. Den fås kun i små flasker i Danmark og jeg kan desværre ikke huske hvad den koster herhjemme. Jeg bruger den også, selvom jeg ikke har Foundation på, for jeg synes den gør min hud pænere.
Primer, sephora, anti shine

Sephoras neglelakfjerner
Dette er kongen over Sephoras produkter. Stammoderen til alle dyp-i-dåse-neglelakfjernere. Du stikker simpelthen fingeren ned i dåsen og drejer rundt to-tre gange og så er lakken væk. Da den ikke er så optimal til lakker med glimmer, har Sephora tidligere på året lavet en med en slags børste i, så den også kan tage glimmerlakken. Igen er prisen meget rimelig, jeg mener den ligger på omk. 75-80 kr. og holdbarheden er god.
neglelakfjerner, Sephora

Billederne er lånt hos Sephora.com

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Jeg er også vild med Sephora. Jeg har ikke prøvet make-up fjerneren, men tror den kommer på min ønskeliste. Er også linsebruger og generelt ikke vild med olie produkter til øjenmakeup fjerner. Neglelakfjerneren er afprøvet og den er virkelig fantastisk!

    Svar
    • Så tror jeg du bliver vil med øjnmakeupfjerneren. Vær obs på den også findes i en olievariant, så du får taget den rigyige. De er nemli begge blå, men den med olie skilder

      Svar

Skriv et svar

