RSS Feed

Søvnløshed – en torsdagstegning

Ej hvor var jeg bare træt i går. Er du SÅ færdig, jeg var så træt mellem 19-21 at det er et under jeg ikke sover endnu.

Søvnløshed, skeløjet

Jeg var så træt, at jeg nærmest ikke kunne holde øjnene fra hinanden.


Søvnløshed, skeløjet

Mine øjne faldt nærmest ned i næsen på mig af skeløjethed


Søvnløshed, falde i søvn

Og selvfølgelig endte det jo også med at jeg faldt så tungt i søvn på sofaen at jeg vågnede ved jeg snorkede højt med savl på hagen


Søvnløshed, lussinger

I et forsøg på at kvikke lidt op stikker mig selv et par flade og i processen rammer min vielsesring selvfølgelig kindbenet, så det gjorde mega nas helt ind i kindtænderne


Faktisk er jeg så desperat for at holde mig vågen længe nok til jeg kan gå i seng (I know det lyder virkelig selvmodsigende) at jeg ender med at gøre rent i køleskabet.
Og endelig kl 23 ligger jeg i min seng.

På de tre en kvart meter fra badeværelse til seng, sker der så noget magisk. Jeg bliver frisk, som i virkelig frisk, frisk som sukkergearet unge, der har spist ALT sit fastelavns og halloween slik på én gang frisk.

Søvnløshed, falde i søvn, søvnmangel

Hvad sker der for mig???? Tag dig sammen SOV.


søvnløshed, falde i søvn

Og så var der kun 5½ time til jeg skulle op – sov forr helvede

Søvnløshed, falde i søvn, søvnbesvær

5 timer bare træk vejret stille og roligt, lad som om du har masser af tid at sove i. Du tænker stille og rolige tanker og sooooooooooov, soooooooooov, soooooooooooov

Behøver jeg at sige det har været en lang dag i dag?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Nøøøøj, hvor jeg elsker dine små illustrationer, som forklare din situation – vildt fabelagtig ide!

    Jeg håber du faldt i søvn til sidst, selvom du lå over 5 timer.

    http://trendniq.blogspot.dk/

    Svar

Skriv et svar

