RSS Feed

Ville du ansætte en realitydeltager?

Forleden fik jeg en ansøgning fra en tidligere realitydeltager.

En der er så kendt, at jeg også ved hvem det er.

En der ikke bare er kendt for at deltage i et pinligt skodprogram, men også for at have en pinlig skodadfærd når kameraerne er slukkede.

Nu kan det sagtens være, jeg er mere fordømmende end andre, men jeg synes virkelig, det siger noget dårligt om en, at man har deltaget i ting som Paradise Hotel, For Lækker til Love og hvad der nu ellers findes. Jeg fatter ikke, at det ikke just er befordrende for ens fremtidige karrieremuligheder, at optræde som dum, fuld, nøgen og liderlig på dansk TV.

Rolig, rolig, rolig træk vejret helt ned i maven inden du fortsætter.

Når nu man er bagud på point fra begyndelsen, så forstå jeg ikke man vælger et partyfoto, ikke gør sig umage med at lave en ordentig ansøgning og et informativt CV. For vedkommende havde faktisk nogen kvalifikationer, der ikke var helt ved siden af, men ansøgningen var simpelthen så ubehjælpelig.

Så nej, det blev ikke denne gang jeg ansatte en realitydeltager.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Man bliver såååå nysgerrig.. 😀

    Svar
  2. Jeg håber aldrig at mine børn deltager i noget reality. Tror det følger en alt for meget mht job senere hen. Jeg ville nok heller ikke kigge to gange på sådan en ansøgning.

    Svar

Skriv et svar

