RSS Feed

Når gassen går af ballonen

Kan I huske den gang, jeg fik en gul Tivoliballon? Det kunne Ægtemanden også.

Ægtemanden var desværre bortrejst på min fødselsdag. Så dagen før cyklede han ind i Tivoli og købte en af de rigtig fine dobbeltballoner og satte den frem, så jeg kunne få en fin overraskelse, da jeg kom hjem næsten morgen.

Det så rigtig fint ud da han satte den op
ballon

Knapt så fin næste morgen, men det var dælme sødt gjort.
Ballon

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

