RSS Feed

Så er jeg tilbage igen

Det har været lidt spredt fægtning her på det sidste. Men jeg har været rimelig lagt ned af jetlag efter min sommerferie til USA. Efter 11 dage halvsovende tilstand var jeg endelig ved at vågne op til dåd og så skulle jeg hjem og så kunne jeg begynde forfra.

Nu er jeg tilbage i hverdagen og på jobbet. Og nu også uden Kollegaen. Det er godt nok sært. Jeg kan mærke, det også går lidt ud over motivationen. Det skal nok blive godt på sigt, men jeg skal lige vende mig lidt til New Normal. Der er bare det, at jeg ikke ved hvad mit nye New Normal er endnu og det gør det tydeligt for mig, hvor meget mere overskud jeg får, når jeg føler mig tryg.

Uh hvor ville jeg bare gerne være forbi hele rekrutteringsprocessen og komme i gang med at bygge den nye hverdag op uden Kollegaen.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

