RSS Feed

Undskyld jeg ikke har børn

Jeg kan faktisk godt li’ IKEA, men på mit sidste besøg måtte jeg desværre erkende, at IKEA ikke rigtig gengælder den følelse. IKEA er nemlig for folk med børn. Se selv:

Fair nok en del af parkeringspladserne tæt ved indgangen er forbeholdt handicappede. resten er så kun for folk med familier.

Fair nok en del af parkeringspladserne tæt ved indgangen er forbeholdt handicappede. resten er så kun for folk med familier.

Elevatoren er tydeligvis heller ikke for dem der kommer alene. Vi må pænt tage trappen.

Elevatoren er tydeligvis heller ikke for dem der kommer alene. Vi må pænt tage trappen.

Jeg kunne simpelthen ikke finde nogen toiletter forbehold min slags, så jeg sneg mig ind på et familietoilet.

Jeg kunne simpelthen ikke finde nogen toiletter forbehold min slags, så jeg sneg mig ind på et familietoilet.

Og så bare lige for at sætte trumf på¨, så er de gode tilbud åbenbart også kun til dem med familie.

Og så bare lige for at sætte trumf på¨, så er de gode tilbud åbenbart også kun til dem med familie.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

