RSS Feed

Så blev det endelig min tur

Hold nu op en pragtfuld juli. Masser af solskin og lange, varme, lyse nætter med gang i grillen, vin i glasset og stearinlys på terassen. Men bliver ladet op og ser verden gennem svagt rosabriller. Ikke mindst fordi derer rosa glas i mine solbriller…

Det kunne lyde som om min ferie synger på sidste vers, men faktisk er det lige omvendt. Mine ferie er lige begyndt.

Der er noget luksus over at have hele den skønne sommer hjemme og kunne drosle lidt ned, fordi alle andre er på ferie, når de så kommer tilbage med deres brugte ferier, ja så vinker jeg farvel og drøner ud i verden.

Det betyder også der bliver lidt længere mellem indlæggene de næste par uger, men jeg forberedt lidt, så helt stille bliver her ikke.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Hav en skøn ferie! Jeg er sikker på, august bliver lige så skøn at holde ferie i, som juli var det.

    Svar

Skriv et svar

