RSS Feed

Nyt hotspot

Det har godt nok været en varm omgang i dag. Og lummert. Synes ikke jeg lavede andet end at forsøge at undgå at svede for meget ned i tastaturet på kontoret i dag.

Så hele dagen har jeg set frem til at besøge min nye guilty pleasure.

Jeg har nemlig opdaget Strandparken ved Svanemøllen og halløj, der er da fint! Godt nok ligger man tæt. Meget tæt. Sådan cirka så tæt på fremmede mennesker, som man ville gøre, hvis det var nogen man selv havde valgt at følges med. For i disse dage er der trængsel om pladserne.

Det ændrer ikke på sandet er fint og stranden har den dejligste sandbund.

Og bedst af alt, så ligger det kun en mindre omvej på hjemturen fra mit arbejde. Så jeg er svipset forbi et par gange på det sidste. Så har jeg snuppet en time på stranden, de dage, der stadig var sol efter arbejdstid og soppet langt nok ud til at gøre håret vådt, så jeg kan bilde mig selv ind, jeg stadig er næsten lyshåret. *HOST*

Jeg er mest til at bade når vandet runder de 24-25 grader, men i dag lykkedes det mig da at komme helt under og endelig blive kølet lidt ned.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

