RSS Feed

Yndlings blade

Det hedder, det altså ikke, sagde Ægtemanden, da jeg kom hjem og fortalte om en artikel fra “Ud &Se med DSB”, det hedder kun “Ud & Se”. Og han har helt ret. Det hedder kun “Ud & Se”.

Tilgengæld er både det og “Samvirke” fra Coop to helt fantastiske blade. Jeg læser dem altid fra ende til anden og bliver klogere på allemulige ting jeg slet ikke vidste jeg havde lyst til at blive klogere på.

“Samvirke” får jeg ind af døren hver måned og det bliver straks lagt ud på badeværelset, for det egner sig så fint til læsning der. “Ud & Se” læser jeg i toget.

Jeg har ofte undret mig over hvorfor der ikke er nogen, der kan lave lige så gode betalingsblade, som jeg også gider at læse fra ende til anden. Det synes jeg bare ikke, der er nogen der gør.

Begge blade rammer meget bredt og det er måske det, der gør dem interessante? Eller også er hemmeligheden, at når jeg læser dem så sidder jeg et sted, hvor der ikke er så meget andet at lave?

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

