RSS Feed

På apoteket

Jeg har aldrig været sådan en, der har haft behøv for at købe 45 andre ting, for så lige at snige en pakke tamponer, p-piller eller en pakke kondomer ind midt i det hele. Jeg har bare smidt det, jeg skulle bruge op på disken, og så betalt. Hallååå hvor svært kan det være?

For nogen år siden, brugte jeg imidlertid af forskellige årsager, pessar i en periode. Og allerede oppe hos lægen, var det lidt akavet. Hun var nemlig nødt til at slå i en bog, for at finde ud hvordan man tog mål, da hun ikke havde taget mål til sådan en fætter i flere år.

Fik sådan en underlig lyst til at spørge “Er det godt?” da jeg fik en recept med et eller andet mærkeligt mål jeg ikke forstod.

Nede på apoteket rakte jeg frisk og frejdigt recepten frem, men da apotekeren så hvad der stod på, blev stemmen straks sænket til hviske tiske niveau og jeg fulgte med.

"Vi har dem ikke hjemme så små, jeg kan bestille et til i morgen."

“Vi har dem ikke hjemme så små, jeg kan bestille et til i morgen.”

“Hvad med det creme der følger med, har I det hjemme”, hviskede jeg tilbage, mens jeg tænkte “Lille er det godt?”

"Ja" hviskede apotekeren og fandt en tube frem.

“Ja, vi har cremen hjemme vil du have den med nu” hviskede apotekeren og fandt en tube frem.

Hvorefter der blev lagt en meget lilla tube frem på disken, hvor der stod PESSARCREME med store, nærmest selvlysende, hvide bogstaver.  Jeg var ved at blive kvalt af indestængt latter over alt den hvisken og tisken, når nu cremen var så utrolig lidt diskret.

Faktisk var den så lidt diskret, at den lyste igennem posen.

Se på mig, jeg køber pessarcreme, jeg dyrker sex. Har alle set det?

Se på mig, jeg køber pessarcreme, jeg dyrker sex. Har alle set det?

Jeg var helt rød i hovedet af indestængt latter og havde næsten tårer i øjnene, da jeg endelig kom ud. Den stakkels apoteker må have troet, at jeg var ved at gå i gulvet af bare pinlighed.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. hahahha hvor er det sjovt – fint tegnet :)!

    Svar
  2. Fedt indlæg.. ha ha.. Jeg troede faktisk også det var en død race.. :p

    Jeg tænker lidt.. kommer der mon en fortsættelse eller gik det smerte frit??

    Knus ❤

    Svar

Skriv et svar

