RSS Feed

Top fem over amerikansk fast food du ikke kan få i Danmark

Posted on

I anledning af det åbenbart er rigtig nok, at Dunkin Doughnuts kommer til Danmark, er her en Top fem liste over amerikansk fast food du ikke kan få i Danmark…endnu

• Taco Bell. Det er sikkert ikke sundt og jeg vil helt sikkert ikke vide hvad der er i, men hold nu op hvor smager det godt. Mexicansk mad så som tacos, fajitas og burritot

• Five Guys. Burgere der er made to order. Husk at udspecificere ALT du gerne vil have i ellers får du bare en bolle og en bøf og så er deres pommes frites lavet på rigtige kartofler

• Dunkin Doughnuts. Glem alt om de kedelige nogen, du kan få hos McDonalds og 7-11. Jeg kan spise dem til morgen, middag og aften og rygtet siger de er på vej til Danmark. Jeg står klar med åbne arme og mund.

• Du har ikke fået en rigtig bagel før du har fået en cream cheese bagel, gerne med lox, hos en jødisk New Yorker deli. Dem du kan få i Danmark har ikke den rigtige kombination af sejhed i krummen og blødhed inden i.

• IHOP – International House of Pancakes. Jamen behøver jeg næsten at sige mere? Fantastisk sted til morgenmad. Og de har faktisk også alt muligt andet end pandekager. Men spis deres pandekager.

Og som ekstra gevinst får du også et link til Ekstra Bladets liste over de bedste Dunkin Doughnuts og jeg erklærer mig enig i at den helt basic glaced Doughnut er den bedste.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

7 responses »

  1. Jeg har det lidt svært med donuts efter nogle bestemte episoder af “Sex and the City”, men resten af listen kunne jeg også spise på stedet 😉

    Svar
    • Der er et eller andet jeg har misset der med doughnuts. Du må lige give et hint eller to.

      Svar
      • Tror vidst aldrig jeg fik svaret dig, der kom lige en tur til England i vejen 🙂 på et tidspunkt i Sex and The City dater Miranda en fyr hun møder i vægt vogterne. Han er meget glad for donuts. Og når han spiser dem får han glasur i hele hovedet. De skal så til at have sex og han går ned på hende. Da han så bagefter vil kysse hende, har han safter i hele hovedet og det minder hende om når han spiser donuts… Derfor har jeg det lidt sjovt med donuts 🙂

      • Jeg plejer at sige man ikke skal stille spørgsmål man ikke kan tåle at høre svaret på. Det skulle jeg have tænkt på før jeg spurgte 😉

      • Lige nu kunne jeg godt bruge en “like” knap 😀

  2. Jeg er vild med Dunkin’ Doughnuts Boston Cream, men den basic er også lækker. Og jeg giver dig helt ret i, at man bare SKAL prøve en bagel med cream cheese og lox. Yum yum yum……

    Svar

Skriv et svar

