RSS Feed

Gør benene klar til forår og sommer

Får du også knastørre ben om vinteren? Mine skinneben er for tiden knastørre. Knastørre på den der måde, hvor de nærmest har sådan et ekstra lag af hvide, tørre hudceller? Så er dette tip til dig.

Du skal bruge den gamle klassiske Nivea i dåsen og en kropsolie. Jeg plejer at bruge Spalosophy.

Du skal bruge den gamle klassiske Nivea i dåsen og en kropsolie. Jeg plejer at bruge Spalosophy.

Tag en god klat Nivea...en anelse mindre end jeg viser her

Tag en god klat Nivea…en anelse mindre end jeg viser her.

Tag to pump olie eller så meget som du kan se i min hånd. Blad olie creme sammen, smør på benene og hop i seng. Efter en nat eller to med den behandling får du de fineste ben igen.

Tag to pump olie eller så meget som du kan se i min hånd. Blad olie creme sammen, smør på benene og hop i seng. Efter en nat eller to med den behandling får du de fineste ben igen.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Uhhh lyder faktisk lækkert..
    Nu du nævner det så ligner mine ben faktisk også engang tørfisk..
    Kunne godt være at jeg skulle komme i sving. 😛

    Knus ❤

    Svar

Skriv et svar

