RSS Feed

Scarface

Tak til alle I dejlige mennesker der har postet og mailet bekymring og gode ønsker.

Alt er OK og der var intet ondskabsfuldt i den fjernede knop. Arret er stadig rødt og lidt ømt og hævet, men er lagt i forlængelse af en smilerynke så det bliver forhåbentlig begrænset hvor meget det kan ses.

Og i mellemtiden glæder jeg mig til at bilde nevøer og niecer ind jeg har fået det i en fægtekamp med en pirat.

Endnu en gang tak for jeres omsorg, jeg er virkelig rørt.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Lækkert at der er styr på ansigtet.. 😛

    Og mega cool med den fægtekamp.. hvem gad ikke godt det.. 😉

    Knus ❤

    Svar
  2. Dejlig nyhed 😀 Det må føles fantastisk sådan at blive “frikendt”!

    Ønsker dig en fortsat god og nazikattefri påske 😉

    Svar

Skriv et svar

