RSS Feed

Nogen store ønsker er faktisk ret beskedne

For en uge siden fik jeg en ballon.
En Tivoli ballon.
Det har jeg altid ønsket mig, men det er først nu jeg har fået en.

 Som barn: 'Åh far og mor må jeg ikke godt få sådan en ballon? Please, please, please'

Åh far og mor må jeg ikke godt få sådan en ballon? Please, please, please

Men min far og mor syntes altid, de var for dyre

Som voksen: ' Åh skat, jeg har altid ønsket mig sådan en, lige siden jeg var barn, men der er aldrig nogen der har givet mig en. Please, please, please.'

Som voksen: ‘ Åh skat, jeg har altid ønsket mig sådan en, lige siden jeg var barn, men der er aldrig nogen der har givet mig en. Please, please, please’

Men hverken forældre, kærester eller ægtemænd har bidt på uanset hvor meget jeg har hintet.

I sidste uge fik jeg en af en kollega.
Jeg er virkelig glad for den…onde tunger ville måske sige FOR glad for den.

Den første aften sad jeg andægtigt med den i sofaen og trak op og ned i snoren.

Den første aften sad jeg andægtigt med den i sofaen og trak op og ned i snoren.

...og ned

…og ned

...og op

…og op

...og ned

…og ned

...og op

…og op

...og ned

…og ned

Hvorefter Ægtemanden erkendte, at havde han vidst, jeg ville blive så glad for den, ville han have købt en for længe siden

Hvorefter Ægtemanden erkendte, at havde han vidst, jeg ville blive så glad for den, ville han have købt en for længe siden

Nu her på sjette dagen tror jeg mest han bare synes det er creepy

Nu her på sjette dagen tror jeg mest, han bare synes, det er creepy

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

8 responses »

  1. Ha Ha mega cute…

    Man kunne jo håbe på at han nu har fanget det hint og en anden dag kan leve med at det kan være creepy..

    Tror faktisk de fleste “voksne” har et eller andet, de ønskede sig som bare som de aldrig måtte få.. som de så tilgengæld forelsker sig helt i at få når de bliver voksen. 😉

    Faktisk et lidt hyggeligt emne som jeg selv godt kunne finde på at blogge om på et tidspunkt.

    Knus ❤

    Svar
  2. Det var hurtigt. Fint indlæg

    Svar
  3. venterpaavinblog

    EJ! Hvor er du heldig. Jeg har stadig ingen fået 😮

    – Anne

    Svar

Skriv et svar

