RSS Feed

Fredagslinket

Så var der dansk melodi grand prix i lørdags, MGP i morgen og så det internationale til maj. Og jeg skal med…til maj altså.

Glæder mig til at komme ud og opleve det live, men også til at opleve et København i grand prixets navn. Er ret begejstret for hvordan arrangørene prøver at inddrage hele byen.

Hvis du vil have indflydelse på hvilke ti sange der skal med på fan-mile på Strøget kan du gå ind og skrive dit bud her og så kan du ved samme lejlighed nyde et FANASTISK gensyn med alle tidligere vindere.

Hvad har du på din vinder top ti? På min står i uprioriteret rækkefølge:

Halleluja
Waterloo
Save your kisses for me
Wings of Love
La det svinge
Hold me now
Rock me Baby
Take me to your Heaven
Ein bisschen Frieden
Eres tu…ved godt det er snyd når nu den ikke vandt. Men det er nu en fin sang, måske mest kendt som’Rør ved mig’

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

