RSS Feed

Verdens ældste tehus

Jeg er en inkarneret tedrikker og da jeg opdagede, at Twinings lå lige i nærheden af hotellet, måtte jeg naturligvis lige slå et sving forbi.

Jeg havde læst på nettet, at der var både butik og et lille temuseum samt mulighed for at smage forskellige teer. Og det var der. Specielt hvis man er på udkig efter fine dåser med te er det et godt sted at besøge.

For et par år siden så jeg et interview med Lord Twinings og man må sige det er en familie der har styr på sin te. Jeg mener faktisk, at det ikke bare er en af verdens største men også verdens ældste stadig eksisterende producent. Så med det i baghovedet havde jeg nok forventet mig noget større.

Men selv så stort et firma har skullet starte et sted og i bund og grund er det jo dybt charmerende, at man kan se at også Twinings er begyndt et sted og har arbejdet sig op.

Hvis ikke man ved butikken er der, er den let at overse, men tag ikke fejl, der er masser af te indenfor

Hvis ikke man ved butikken er der, er den let at overse, men tag ikke fejl, der er masser af te indenfor

Med små fine kinamænd over døren, som en hilsen til Asien og teens hjemegn

Med små fine kinamænd over døren, som en hilsen til Asien og teens hjemegn

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

