RSS Feed

Fem fyre i London

Den bedste fast food burger jeg nogensinde har fået er hos Five Guys. Glem alt om McDonalds og Burger King. Five Guys er frisklavede burgere made to order – og husk at udspecificere alt du vil have i din burger ellers får du en bolle med bøf. Fritterne er rent faktisk lavet på kartofler og du kan oven i købet se hvilken sort.

Five Guys hører normalt til på USA’s østkyst, men nu er de til min store glæde kommet til London. Tæt ved Covent Garden og Leister Square, nærmere bestemt på hjørnet af Long Acre og Garrick Street.

Og gæt hvem der har været i London? Igen.

Eneste ulempe ved Five Guys er, du først skal stille dig op i kø for at bestille og derefter i en anden kø for at hente din frisklavede mad. Tilgengæld er der jordnødder a libitum mens du venter og fri refill på sodavand. Og så er de ret hurtige og den lille ekstra ventetid opvejes af den frisklavede burger med lige præcis det på man selv har valgt.

Havde desværre spist min burger før jeg kom i tanke om at tage et billede, men fritterne kan I da få at se

Havde desværre spist min burger før jeg kom i tanke om at tage et billede, men fritterne kan I da få at se

Der er masser af siddepladser i kælderen, så det er muligt at hvile de shoppetrætte fødder

Der er masser af siddepladser i kælderen, så det er muligt at hvile de shoppetrætte fødder

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Heldige London! For five guys laver ubestrideligt verdens bedste burger!

    Svar

Skriv et svar

