RSS Feed

Det røde skab

Ægtemanden og jeg har et lidt forskelligt forhold til indretning. Jeg synes det hyggeligt, at man kan se der bor mennesker. LÆS: det er ok med en smule rod i hjørnet og nogen bunker.

Ægtemanden: Not so much

Så vi har indgået et kompromis. Jeg må godt have en lille bunke ovenpå det røde skab i stuen. Nogen gange bliver vi så lidt uenige om hvor lille bunken er.

 

Som jeg ser bunken

Som jeg ser bunken

Som jeg føler Ægtemanden omtaler min lille, næsten usynlige bunke, når han forsigtigt spørger, om der evt. er nogen mulighed for jeg måske, ved lejlighed kunne kigge lidt på om der er noget, der ikke skal ligge der.

Som jeg føler Ægtemanden omtaler min lille, næsten usynlige bunke, når han forsigtigt spørger, om der evt. er nogen mulighed for, jeg måske, ved lejlighed kunne kigge på, om der er noget, der ikke skal ligge der.

Touchy much…moi?….Naiiiiiii

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. sjovt, det er helt omvendt herhjemme 😉 Jeg gider ikke rodet, men roder dog desværre alligevel en del :p

    Svar

Skriv et svar

