RSS Feed

Den sidste rest af julen ryger nu

Jeg har det ret “Peters jul”-agtigt med julepynt. Det skal op til første søndag i advent og ned til Hellig tre konger. Bortset fra julekortene, de får lov til at hænge og pynte længe. Jeg synes, det er hyggeligt med de fine kort og ikke mindst de mennesker, der stadig tager sig tid til at sende et håndskrevet kort og gå på posthuset efter frimærker.

I de rigtig travle år skrev jeg omkring 45 julekort, men nu er jeg nede på omkring 30. For har man ikke skrevet i to år, så ryger man altså af min liste. Jeg overvejer om jeg skal til at gøre det samme i forhold til fælles emailen. Men mon dog, jeg har jo selv i enkelte fortravlede år været nødt til at gøre det samme. Siden har jeg lært at starte på julekortene samtidig med julepyntent kommer op.

Nå, men i dag røg julekortene altså, for selv om julen varer lige til påske, så må der være en grænse for hvor længe julepynten varer.

Hvis det bliver ved med at tynde ud i kortene, til fordel for emails, så ender det med, der ikke er nok til at pynte hele vejen langs trappen

Hvis det bliver ved med at tynde ud i kortene, til fordel for emails, så ender det med, der ikke er nok til at pynte hele vejen langs trappen

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

