RSS Feed

Bow before the overlort

Hvis du sidder og tænker om der ikke skulle stå overlord med d, så tager du fejl. Jeg nægter at bøje mig for nazikattene og erkende, det er dem der styrer haven. Det kan godt være, de kigger på mig, som om jeg var mindre end lort…når de overhovedet anerkender min ret til at opholde mig i haven, men jeg nægter at bøje mig for dem.

Det forholder sig så lidt anderledes med deres lort. Det så jeg mig desværre nødsaget til at bøje mig i støvet for at samle op her i weekenden.

Men hævnen er sød, muahhhha, nu har jeg fyldt mere jord i højbeddet og strøget et lag ”skrid-hen-og-skid-et-andet-sted-kat” over det hele.

The catfight is on!

Så sad den store nazikat på plankeværket og kiggede hovent på mig, mens jeg stod med røven i vejret og samlede dens lort op.

Så sad den store nazikat på plankeværket og kiggede hovent på mig, mens jeg stod med røven i vejret og samlede dens lort op.
Og jeg jeg ved godt jeg ikke har tegnet den sidder på plankeværket, man hallååå har du set hvordan jeg tegner?

Det er altså svært at føle sig tjekket når man står der med en pose kattelort i hånden.

Det er altså svært at føle sig tjekket når man står der med en pose kattelort i hånden.

Men hævnen er sød, for jeg har købt en dåse skrid kat, tydeligvis decideret beregnet til nazikatte

Men hævnen er sød, for jeg har købt en dåse skrid kat, tydeligvis decideret beregnet til nazikatte

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Har prøvet sådan noget skrid-kat for at få knolden til at stoppe med at kradse ting. Det sked han højt og flot på :p

    Svar
    • Jeg frygter også det ikke har den store effekt, så har tænkt at supplere med sådan nogen skrid kat planter når det bliver forår. Kan ikke lige huske hvad de hedder, men satser på kombinationen virker

      Svar

Skriv et svar

