RSS Feed

Torvehallerne after dark

Lørdag aften var Ægtemanden og jeg til et lidt anderledes arrangement i Torvehallerne. Efter lukketid, blev hal 1 nemlig lavet om til en pop up restaurant. Og så sad vi der, ved langborde ned gennem hovedgangen og spiste lækker mad fra de forskellige boder.

For sådan en social badeand, som mig, er langborde fantastisk, jeg synes det er smadder hyggeligt at small talke med nogen nye mennesker. Jeg kommer helt sikkert igen, hvis jeg kan få billet næste år.

Prisen for det fine arrangement var 495,- plus billetgebyr og så var der ellers fem retter mad med vin, kaffe & chokolade samt et glas cava til velkomst. Fin value for money.

Der var noget ventetid mellem retterne og tjenerne var ikke så rutinerede, men det gjorde ikke noget, for de var søde og smilende og man har nogen andre forventninger til sådan et arrrangement fremfor på en “rigtig” restaurant.

Alt i alt en dejlig aften og så er det jo altid skønt at komme en tur ud med Ægtemanden.

Flot så det ud med fint dækket bord, ned gennem Torvehal 1

Flot så det ud med fint dækket bord, ned gennem Torvehal 1

Jeg nåede at spise lidt før jeg huskede at tage et billede. Hav to Go havde kreeret en torskeret med torsketatar rullet i stenbiderrogn, røget torskeryg rulet i porreaske med gul bede og den sidste var i blandet noget kartoffel og hvidløg og rullet i krydderurter

Jeg nåede at spise lidt før jeg huskede at tage et billede. Hav to Go havde kreeret en torskeret med torsketatar rullet i stenbiderrogn, røget torskeryg rulet i porreaske med gul bede og den sidste var i blandet noget kartoffel og hvidløg og rullet i krydderurter

GRØD bød på gulerods bygotto toppet med fire slags gulerødder

GRØD bød på gulerods bygotto toppet med fire slags gulerødder

Kniv og Gaffel havde lavet tratelet med frilandskylling og en special brygget øl dyrket på svigerfars mark

Kniv og Gaffel havde lavet tartelet med frilandskylling og en special brygget øl, dyrket på svigerfars mark

Cleaver stod for kødretten der var en stor saucisson, som man delte fire mennesker, med kartoffelmos, bønner og en skysovs med bl.a. andelever i

Cleaver stod for kødretten der var en stor saucisson, som man delte fire mennesker, med kartoffelmos, bønner og en skysovs med bl.a. andelever i

Desserten var fra Sweet Valentine og var en creme brulée med stikkelsbærkompot i bunden

Desserten var fra Sweet Valentine og var en creme brulée med stikkelsbærkompot i bunden

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Argh hjemve, hvor ser det bare hyggeligt og lækkert ud!

    Svar

Skriv et svar

