RSS Feed

Blogs jeg læser

Den opmærksomme læser har måske opdaget, at jeg har føjet lidt flere til min blogroll. Det er blogs som jeg har fulgt gennem længere tid og håber du også vil sætte pris på.

 Jeg har været lidt forsigtig med at tilføje flere til blogrollen. Der er nemlig flere af dem, jeg allerede har lagt på, der holder pause.

Og tænk hvis det nu er min skyld!?

Tænk hvis fællesnævneren for dem er mig og mine links, som på sortmagisk vis får dem til at holde op med at skrive? Det er altså meget ansvar at bære på mine små, smalle skuldre.

Superheltemor stoppede f.eks. dagen efter jeg lagde hende på, så jeg skyndte mig at fjerne hende, i håb om hun kom tilbage. Det gjorde hun bare ikke.

Ronja og Dahl bliver liggende, da jeg nærer håb om de blot holder pause og kommer tilbage. Ikke mindst håber jeg, at Allie får bugt med sin depression – både for hendes og for vores skyld.

Det er ikke fordi jeg tror jeg er Gud, men tænk nu hvis….

Orker slet ikke at tænke på hvis også Boghylden, Danish in San Francisco, Denmark to Delaware og Kristina Ricken stopper. Hvad skal jeg så læse?

Nu vover jeg alligevel at sætte jer på blogrollen, men giv lyd hvis I ikke tør at stå der. …Og hvis det får jer andre til at komme tilbage, så piller jeg jer gerne af.

 

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

9 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Dahl skal nok komme tilbage. Det lover jeg dig. Hvia du keder dig, kan du prøve Duckysrapping!!!!

    Svar
  2. Tusind tak! Jeg er helt beæret! Jeg skal nok love at jeg ikke stopper lige foreløbig, men hvis der bliver lidt længere mellem indlæggene i februar måned er det altså ikke din skyld 😉

    Svar
  3. Tak fordi jeg er med!! Jeg har heller ikke planer om at stoppe foreløbigt 🙂

    Svar
  4. Åh Ducky, hvor er det pænt af dig :)!!
    Og jeg savner også Dahl frygteligt!!!

    Svar

Skriv et svar

