RSS Feed

Fredagslinket

Åh hvor er det da bare tid til weekend. Det indre ur har været en dag foran hele ugen…det skete faktisk allerede mandag kl. 11.30, at jeg troede, det var tirsdag.

Så weekend, du er SÅ umådelig velkommen.

Hvis du ikke har nogen planer for weekenden, så synes jeg, du skal tilbringe noget af den sammen med Leo. Ikke fordi jeg som sådan er vild med Leonardo DiCaprio, men jeg erkender blankt, at jeg mener, han er den mest alsidige og dygtige nulevende filmskuespiller. Han spænder utrolig bredt og er altid overbevisende. Senest her i Wolf of Wallstreet. – Det eneste sted hvor det kniber, er første gang det går op for en, han skal forestille at være 22 år, det er ikke helt troværdigt. Det er dog glemt få minutter efter, for man tror på ham som børshaj hele vejen igennem.

Han spiller formidabelt og filmen er instrueret af en af mine farvoritter nemlig Scorsese. Sjældent skal man da lede efter et mere ulækkert miljø end miljøet hos de store firmaer på Wallstreet.

Se link til traileren her og smut så ellers hen i biffen.

Glædelig weekend

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. ja, den er fantastisk! Og giver dig helt ret i, at man liiige hæver brynene en smule over, at han i starten af filmen skal forestille at være en ung knægt i starten af tyverne. Tiderne er forbi hvor han kunne hive den hjem, desværre… Men udover det: Pragtpræstation!

    Svar

Skriv et svar

