RSS Feed

I sidste uge

Indtil midt i sidste uge var bloggen bare et lille hyggeprojekt for mig selv og når bølgerne gik højt, kiggede der måske 30-40 stykker forbi på en dag. (Who am I kidding, når de gik MEGET højt).

Bloggen var noget jeg passede, mens jeg lå på sofaen og så TV og ikke noget hvor jeg behøvede at præstere, men jeg hyggede mig med og var dybt taknemmelig for, der overhovedet var andre der gad at læse. Specielt fordi der ikke rigtig er nogen, der ved, jeg har den her blog, er jeg taknemmelig, for de rigtige fremmede mennesker, der ikke behøver at læse den, gider læse med. Rigtige fremmede mennesker, som jeg alligevel synes jeg kender, fordi de indimellem er søde og lægger en kommentar.

Gad vide om der overhovedet er nogen som læser min blog. Jeg tjekker lige statistik siden

Gad vide om der overhovedet er nogen som læser min blog. Jeg tjekker lige statistiksiden

 

Hvad? Hvad? Hvad? Tælleren må være i stykker?

Hvad? Hvad? Hvad? Tælleren må være istykker?

 

Det kan ikke passe, jeg må have set forkert

Det kan ikke passe, jeg må have set forkert

De er der endnu hvad pokker sker der?

De er der endnu hvad pokker sker der?

Kristina Ricken har liket et indlæg på Facebook. Vildt jeg er vild med Kristina Ricken tænk hun har liket et indlæg

Kristina Ricken har liket et indlæg på Facebook. Vildt jeg er vild med Kristina Ricken tænk hun har liket et indlæg

Shit, PRÆSTATIONSANGST; PRÆSTATIONSANGST. Hvordan skal jeg kunne leve op til det? Hvad nu hvis alle dem der kigger forbi slet ikke kan li' det? Hvad nu hvis mine trofaste læsere ikke kan li' jeg er begyndt at tegne lidt? Hvad nu? Hvad nu? Hvad nu?

Shit, PRÆSTATIONSANGST, PRÆSTATIONSANGST, PRÆSTATIONSANGST. Hvordan skal jeg kunne leve op til det? Hvad nu hvis alle dem der kigger forbi slet ikke kan li’ det? Hvad nu hvis mine trofaste læsere ikke kan li,’ jeg er begyndt at tegne lidt? NU bliver jeg nødt til at tjekke stavekontrol inden jeg poster. Er jeg nødt til at tegne altid nu?     Hvad nu? Hvad nu? Hvad nu?

 

 

WTF det er fredag og jeg har plads på sofaen og det er nye afsnit af Lilyhammer på Netflix.

WTF det er fredag og jeg har plads på sofaen og der er nye afsnit af Lilyhammer på Netflix. Det hele skal nok gå.

Kære læsere nye som gamle. Jeg er glad for I kigger forbi, det gør mig rigtig glad.

Også en tak til Kristina Ricken for at like et indlæg, hun laver en af de skønneste blogs

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

14 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Du bliver vist nødt til at tage endnu flere stoffer for at klare presset!!

    Svar
  2. Jeg synes det er så fint du også er begyndt at tegne lidt – det er hyggeligt :)!
    Og jeg er jo helt fremmed, men du er en af dem der meget, meget sjældent får smidt et ‘mark-as-read’ efter dig!

    Svar
  3. Synes helt klart du skal tegne noget mere: Hvor er de fine!!!

    Svar
  4. Øh … nu spørger jeg måske lidt dumt, ikk’å, so be prepared.

    Men hvem fanden er Kristina Ricken? (And please bear with me, for jeg tror nok, at jeg et eller andet sted på min egen blog har skrevet, at jeg er håbløs kendisspasser og tilmed har svært ved at genkende dem, selv om jeg løber ind i maven på dem – som for eksempel Lotte Heise.)

    Og hvad dine tegninger angår, så venter jeg altså stadig på grønkålslorten.

    Svar
    • Jeg skal prøve at levere en tilfredsstillende grønkålslort en af dagene. Nu har jeg jo ikke børn så jeg har ikke rigtig nogen hjemmebanefordel i forhold til at vide hvordan sådan en skal se ud. – Og nej tak du behøver ikke sende noget foto 🙂

      Jeg ved ikke hvor kendis Kristina er, men jeg faldt over hendes blog for nogen måneder siden og synes hun var smadder sjov. Jeg tror faktisk hun lige er noget for dig.

      Svar
    • Hahaha! Jeg er bare mig. Og jeg er ikke kendt! Jeg laver bare en blog med nogle forholdsvis talentløse tegninger, de er ikke engang grimme med vilje, men bare fordi jeg ikke kan tegne bedre 😀

      Svar
  5. Kun godt, at der er flere, der får øjnene op for din blog. Jeg følger i hvert fald troligt med. Havde forresten samme oplevelse, da Maren linkede til mig. så var der lige pludseligt 1500 læsere.

    Svar
    • Tak Ronja, hvor er du sød. Håber du snart får luft i dit liv til at komme på bloggen igen. Jeg savner dig.

      Svar
      • Åhh du er sød. Jeg er bare lige ved at genfinde trangen til at skrive. Jeg tror snart den er der i dag. Der kommer i hvert fald en anmeldelse inden for den næste uge, og så håber jeg, der er hul på bylden

  6. Ej, hvor er det et sødt indlæg. Jeg har først set det nu da jeg har været lidt MIA i blogland pga. skole og så den der bog jeg er i gang med at tegne. Men ih, hvor jeg kender det. Det er sket flere gange når der er nogle store bloggere der har linket til min blog, kan huske sidst det skete, der var det Maren der gjordet det. Jeg sad inde på Baresso og var midt i en 24 timers eksamen og kiggede sådan lidt overspringshandlings-ish på sådan noget live-statistik jeg har og tænkte “hvorfor fanden er der 300 mennesker inde på min blog på én gang?!?!” og så var jeg ellers ved at spilde min latte om OMG’e ud over det hele og kunne slet ikke koncentrere mig om min eksamen. Det var great.

    Jeg elsker dine små tegninger. Håber du bliver ved med at tegne, bare engang i mellem 🙂

    Svar
    • Det var sørme godt du ikke spildte, sådan en Baresso latte er sgu halvdyr.

      Og tak for opmuntringen, der kommer helt sikkert flere tegninger, men ikke hver dag. Min hjerne er vist ikke helt gearet til at tænke i tegninger.

      Svar

Skriv et svar

