RSS Feed

Marijuana kan føre til så meget

Har tre gange måttet slå op hvordan man staver til skidtet. Det kan selvfølgelig tolkes på flere måder. Enten som jeg har røget så meget af stadset, at jeg ikke længere kan stave til det eller jeg virkelig bare er på dybt vand.

På Marijuana fronten er jeg lidt Clinton light, jeg har ikke indhaleret, men bare indåndet osen fra 10 andre i et lille lukket lokale. Jeg undrede mig godt nok over jeg slet ikke blev påvirket af det. Tværtimod blev jeg helt ædru.

Så sad vi der i det lille røgfyldte lokale hvor jeg dydigt sendte marijuana cigaretter rundt uden at smage...ja vi ligger altså ikke under en dyne, men jeg kan sgu da ikke tegne røg i lokalet

Så sad vi der i det lille røgfyldte lokale hvor jeg dydigt sendte marijuana cigaretter rundt uden at smage…ja vi ligger altså ikke under en dyne, men jeg kan sgu da ikke tegne røg i lokalet

Det var først da jeg stod hjemme hos en fremmed, nøgen mand, der til min overraskelse lagde sit lem i min hånd, jeg kom på andre tanker…så som f.eks. at gå hjem.

Ja så stod jeg lige der med hans diller, og siden jeg havde den i hånden trykkede den i stedet for hans hånd til farvel

Ja så stod jeg lige der med hans diller, og siden jeg havde den i hånden, trykkede jeg hårdt på den i stedet for hans hånd til farvel

En anden gang, kan I få lov at høre, om dengang jeg datede en narkohandler

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

One response »

  1. Pingback: Ducky læser avis | Duckysrapping

Skriv et svar

