RSS Feed

Bruce tæller ned #4

Så blev det juleaften og dagen stå i familiens tegn. I dag holder vi “lille”-jul som bare består af mine forældre og mig. Ægtemanden har jeg efterladt hos svigermor i morges. Selv om jeg savner min søster og hendes familie juleaften, så er der nu noget rigtig hyggeligt over lille-jul. Der er god tid til at gå i kirke, drikke kaffe og ikke mindst hænge over julemaden, for der er ikke nogen børn, som er ved at sprænges af forventning. Så det hele foregår meget stille og roligt…og ikke mindst så er der gin & tonics til juletræet!

En af mine ynglings julesange er Blue Christmas med Elvis og selv om jeg holder meget af hr Springsteen, så er det Elvis version der er den bedste. Det er en relativt kort sang i Elvis version, er det lykkedes Bruce at trække den, så den varer i 7 minutter og 12 sekunder i denne version. Og da der er masser af saxofon og Bruce, så går det også rigtig fint, selvom det ikke er the King der leverer.

Jeg håber du får en rigtig dejlig juleaften og at den ikke er en Blue Christmas.

Glædelig jul

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

