RSS Feed

Bruce tæller ned til jul #3

Så blev det lille juleaften og hjemme hos mine forældre betød det risengrød til aftensmad. Og rejemadder senere på aftenen. Rejemadderne kom min søster og jeg først med til da vi blev en hvis alder. Ellers var det en tradtion mine forældre havde sammen, når juletræet var pyntet, tilbage fra dengang min mor var højgravid med min søster, for tænk hvis min mor skulle føde dagen efter. Den gang var der ingen problemer i at gravide spiste rejer, så de fik en rejemad og siden er traditionen hængt ved. Så jeg har tilbragt en del lille juleaftner med at gå halvsnaldret i seng på rejer, juleøl og snaps.

Så hvis du har pyntet juletræet kan du godt hente snapsen frem og nyde dagens nedtælling med Bruce. En ret ung Bruce tilbage fra 1978 og med en skøn Terence Clemmens som julemandens stemme.

Santa Claus is Comming to Town

Glædelig lillejuleaften

…min lillesøster hang i øvrigt på lidt længere og slap for at skulle dele fødselsdag med Jesus

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

