RSS Feed

Er ikke ligefrem gift med Gertrud Sand

Øh tak, sagde Ægtemanden, hvad er det? Efter han forsigtigt havde pakket den omgang bølgepap op, jeg glædestrålende havde overrakt ham

Det kan du da se.

Ikke rigtig

Det er da nisser

Er det?….Joe, jae, joe. Hvad skal jeg med dem?

Ja dem skal du jo pynte op med, det er jo december.

Hvor?

På dit kontor, for de er så diskrete, så jeg tænkte, du måske ville have dem stående.

Jamen har du ikke pyntet derinde?

Altså der står én lille nisse aka alt det julepynt du havde, da vi flyttede sammen.

Øh, tak

…det er nok mest for min skyld vi pynter op herhjemme…

Vel nok nogen af de mest unissede nisser jeg har set i mit liv

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

