RSS Feed

Fredagslinket

Til dem der tænker “blev vi egentlig færdige med Malene” må jeg sige, nej, det gjorde vi ikke. Malene får lige lov at vente lidt endnu. Denne uges fredagslink er nemlig en lille adventsgave til min gode veninde Smølfen, der netop har sendt den fineste lille gave til mig, som nok skal dukke op på bloggen senere.

Den har godt nok været et fredagslink sidste jul, men i en lidt anderledes version med smarte bemærkninger. Videoen er optaget i “vores” by i Schweiz, hvor Smølfen og jeg mødtes i julen for 21 år siden, så den må være en passende tak for den fine gave.

Værsko Smølf, den her er til dig.

Glædelig weekend

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

