RSS Feed

Party tips

Har lært alle tiders gå i byen trick af min 12 år ældre kollega, der i modsætning til mig, går i byen mindst en gang om måneden og gerne til kl.06 om morgenen. I kid you not! Til gengæld får jeg så mindst tre blog indlæg ud af det, når jeg endelig kommer ud.

Nå, men hun har lært mig det smarteste trick til at undgå at miste garderobebilletterne, når man går i byen. Ikke at jeg nogen sinde har mistet dem, men kan huske hvordan jeg flere gange, har måttet vente med min veninde til diskoteket lukkede fordi hun havde mistet sin. –Altså den gang for 20 år siden, hvor jeg rent faktisk gik i byen.

På den anden side så ville hun sikkert også have tabt sin mobiltelefon, hvis en sådan ellers var opfundet den gang, så jeg ved ikke hvor meget et foto af garderobebilletten havde hjulpet.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

