RSS Feed

Jul det er cool…øh kugle

Normalt julepynter jeg første søndag i advent, men i år er jeg tyvstartet. Jeg har nemlig inviteret på Glühwein og hjemmebagte æbleskiver for den barnløse del af omgangskredsen….magter ikke en flok sukkerhøje unger på en søndag efter julefrokost.

En af mine julepynteklassikere er julevasen med lyskæde og julekugler. I det hele taget er julekugler et ret gennemgående tema….

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Julekugler er efter min mening det bedste ved julen, så go for it! The more the merrier ! 🙂

    Svar
  2. Pingback: Ciate’s glimmer-julekugle-lakker | Duckysrapping

Skriv et svar

