RSS Feed

Der kom et helt kuld

De kommer jo pludselig flyvende alle vegne fra. Nu er der kommet et helt kuld fra Smølfens drenge. De har selv udvalgt dem, da de var i USA. De kom ind i en legetøjsforretning med et helt badekar fyldt med ænder og så fik de lov at vælge tre hver. Til mig!

Jeg er simpelthen så rørt over at to store drenge på 8 og 12 har gidet at gøre det.

Jeg er vældig tilfreds med, at der er en baseballspiller, Joe Di Maggio, for baseball er den eneste sport jeg gider se. -Og det er der jo ikke så mange muligheder for at se i Danmark, så det er begrænset hvor meget sport jeg ser. Der er også en basketballspiller ved navn Michael JordAND, en jæger der går under navnet Duck Cheney. Kokkeanden og svømmeanden har endnu ikke fået navne. Og så har de to knægte endda også tænkt på at vælge en pigeand, nemlig en rigtig skønhedsdronning, SANDra Dee

De har endda taget billeder i butikken til mig. Jamen er det da ikke bare til at blive helt blød i knæene over?

Det nye kuld fra Amerika

Vi starter i det små

Vi starter i det små

Det her er da en ren Joachim von And pengetank for badeandssamlere

Det her er da en ren Joachim von And pengetank for badeandssamlere

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

