RSS Feed

Den gyldne and

Desværre, jeg har ikke vundet en fancy pris for min fantastiske blog, men det er næsten lige så godt.

Vi har fået en ny beboer derhjemme. En temmelig glamourøs amerikaner ved navn Goldie Hawn.

Faktisk har hun boet der et stykke tid, ude på badeværelset, men jeg syntes lige hun skulle have lov til at finde sig lidt tilpas, inden det kom frem her på bloggen.

Det er min veninde, Ex-kollegaen, der har introduceret os. De mødtes i den første butik hun kom ind i da hun var i USA. Og hun har da helt ret. Goldie Hawn hører da i den grad hjemme på kanten af mit badekar.

Så mangler jeg bare Kurt Russel og Kate Hudson

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

