RSS Feed

Ducky læser avis

Det er ved at være længe siden jeg har læst avis her på siden, men det har jeg gjort i dag. Som sædvanlig har jeg ikke nødvendigvis læst artiklen bag overskriften på netudgaverne af Ekstrabladet og BT.

Synes det er ufair at  Treo kalder popmusiker afdanket, firmaet bag Treo succes bygger vel i høj grad på musikere der drikker for meget aftenen før?

Synes det er ufair at Treo kalder popmusiker afdanket, firmaet bag Treo succes bygger vel i høj grad på musikere der drikker for meget aftenen før?

…og er det Thomas Helmig der er på billedet eller hvem pokker er det? Det har åbenbart givet mere end hovedpine at blive skilt fra Renée.

Det er den slags der sker når ens chef går rundt og siger "Lad de små børn komme til mig".

Det er den slags der sker når ens chef går rundt og siger “Lad de små børn komme til mig”.

Nej det kan ikke betale sig, for der kommer en 6'er lige om lidt

Nej det kan ikke betale sig, for der kommer en 6’er lige om lidt

Og husk postkassen skal helt ud til vejen hvis du vil have post.

Og husk postkassen skal helt ud til vejen hvis du vil have post.

Det lyder som noget virus...herre gud det er jo bare to liter mælk for en 10'er

Det lyder som noget virus…herre gud det er jo bare to liter mælk for en 10’er

Kilde: den sidste er fra BT.dk de øvrige er fra eb.dk 31.10.2013

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Tihi. Det var sjovt 🙂

    Svar

Skriv et svar

