RSS Feed

Toa-trenden…du kender den fra TV

For mange år undrede jeg mig over, at der aldrig var nogen som gik på toilettet i film og TV-serier. Ikke at jeg nødvendigvis synes det er fantastisk at se på folk, når de foretter deres nødtørft. Eller lader som om de gør

…håber virkelig de lader som om på film

…altså bare når de filmer.

Forestiller mig da sådan set, man stadig er nødt til at gå på toa, selv om man er kendt fra film.

…kunne selvfølgelig forklare hvorfor nogen kendte virker som om de er fulde af lort

…ja jeg kigger på jer Bendtner og Tom Cruise.

Nå, men tilbage på sporet, jeg undrede mig.

Nu kan man så sige, jeg har fået hvad jeg bad om. Både i ”Girls”, ”Breaking Bad”, ”Orange is the New Black” og ”Banshee” går de en del på toa.

Nogen gange skal man passe på med hvad man undrer sig over.

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

3 responses »

  1. Elsker, du kalder det Toa – så er jeg åbenbart ikke den eneste 😉
    Knus Gitte/Boghylden 🙂

    Svar

Skriv et svar

