RSS Feed

Armani Lars

Det er heldigvis længe siden jeg var arbejdsløs. De sidste mange år har jeg haft et godt job til en glimrende løn, så jeg kan ikke sige jeg mangler noget. Eller jo det gør jeg.  Jeg har ikke et eneste par sko til 2.000,- kr.

For mig er 2.000 kr stadig mange penge og det er klart et beløb, jeg synes vil gøre en forskel i min hverdag.

Godt nok vil 2.000 kr ikke gøre en livsændrende forskel, men jeg synes stadig det er et beløb der er værd at tage med. I min verden kan man f.eks. få næsten tre par sko for 2.000 kr ….eller flere hvis jeg venter til udsalg.

Jeg ved godt Løkke Rasmussen forsøgte at gøre sig morsom med en henvisning til Gucci Helle, men det er ufint  af Armani Lars, at han samtidig lige træder på alle de mange mennesker, for hvem det bare at bruge 350 kr på et par sko gør indhug i budgettet.

 

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Mette Holmgaard

    Jeg blev også harm, da arrogancen og nedladenheden kom til udtryk.

    Svar

Skriv et svar

