RSS Feed

Med hvide spidser

Så har jeg fået ny neglelak – igen. Endda et helt nyt mærke, som jeg ikke kendte. Af en eller anden grund var jeg lidt skeptisk på forhånd, men da det var en gave, og jeg kunne se på nettet, at det ikke var en billig 20 kr. lak, så tænkte jeg at det var forsøget værd.

Som altid har jeg brugt underlak, to lag lak og overlak. Alligevel så neglen sådan ud næste morgen. Det er bare ikke godt nok, så minus point til Nailstation. Men da farven er flot, så får den nok et forsøg mere på et senere tidspunkt.

Og det er desværre ikke kun den ene negl der ser sådan ud

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

2 responses »

  1. Årh jeg ville ønske jeg var sådan en der kunne finde ud af at bruge neglelak.. Men hvis jeg en sjælden gang bevæger mig derud, har jeg knapt fået lagt det før det begynder at skalle af. Så jeg kender godt problemet. Og når det først skaller, kan jeg da slet ikke lade være med at kradse i det…

    Svar

Skriv et svar

