RSS Feed

Ghita Nørby skuffer fælt

I foråret havde jeg en drøm. En drøm om at hver gang vi fik gæster kunne jeg åbne hoveddøren med ordene: “Hva’ Søren Ghita Nørby ståd du der og blomstrer” Eller hvis Ghita var blevet lidt tørstig “Hva’ Søren Githa Nørby står du der og hænger”.

Bare rolig, det er ikke fordi jeg har bundet Ghita Nørby til nedløbsrøret, jeg har bare købt en Ghita Nørby rose. Og jeg havde virkelig glædet mig til at se den i fuld flor. For hun er da smuk når hun blomstrer, som hun gør her ovenfor.

I stedet åbner jeg døren med ordene “Hvor gemmer du dig Ghita Nørby” eller “Du ser lidt vissen ud Ghita Nørby” eller hvisker til gæsten “Synd at Ghita Nørby ser så afdanket ud”. Jeg er ked af det, men det har ikke været nogen stjernepræstation fra fru Nørbys side at være på gæsteoptræden hjemme hos mig. Så jeg er bange for at jeg er nødt til at recarste til rolle som rose.

Lad dig ikke narre. Alt det grønne er de Flittigliser jer har dækket den afdankede Ghita Nørby med. Rosen er de visne, døde pinde i midten

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

