RSS Feed

Fredagslinket

Jeg er blevet super motiveret af ikke at skulle ned i træningscentret, så ikke alene laver jeg de øvelser som fysioterapeuten siger jeg skal, jeg laver også ekstra øvelser.

Jeg laver Planken…er helt oppe på 35 sek, måske ikke vildt imponerende, men heller ikke dårligt.

Og så har jeg taget fat på De Fem Tibetanere igen, så nu får jeg et ungdommeligt udseende og langt liv. Jeg plejede at lave dem før jeg fik dårlige knæ, men nu er jeg igang igen. Bevars i den første uge skal man kun lave tre gentagelser, så det er selvfølgelig ikke så sært det går fint.

Anywho ugens fredagslink er til De Fem Tibetanere her: http://www.youtube.com/watch?v=qDAsEM1VLNk

Glædelige weekend

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

Skriv et svar

