RSS Feed

En pludselig date

Selvom vi har været sammen i mange år, så kan jeg alligevel stadig godt glæde mig over en pludselig opstået chance for at snuppe en kaffedate med Ægtemanden.

Forleden kom jeg hjem fra Aalborg og Ægtemanden skulle være i lufthavnen lidt senere, for at flyve til det store udland. Da jeg kom ind i ankomsthallen, stod han der og ventede. På den måde som man ser i film, men som ingen gør i virkeligheden, fordi man ikke må komme ud i gaten uden en flybillet.

Der stod han og så gik vi over i Starbucks i Udenrigs og drak en kop kaffe og ønskede at vi skulle på ferie.

Så selvom det var en kedelig regnvejrs-hverdags-aften og det kun var 10 timer siden jeg havde sagt farvel til ham, så var det nu alligevel  med varmt hjerte jeg kyssede ham farvel og tog hjem.

Det er sgu da meget rart, det stadig kan lade sig gøre efter så mange år

About Duckysrapping

Skriver om stort og småt der optager mig lige for øjeblikket...og af og til sniger der sig også en badeand forbi

4 responses »

  1. Hvad lavede du i Aalborg???

    Svar
  2. Ja, helt ærligt? Vi var jo hjemme.

    Svar
  3. Jamen jeg var da oppe for at tjekke om I løb rundt i anlægget…det gjorde I så ikke, så I må ind i kampen igen!

    …Ej var bare til møde så ind og ud på 4 timer. Kommer på besøg næste gang, I kan kende mig på badeanden og jeg kan vel kende jer på løbetøjet?

    Svar

Skriv et svar

